aryan ss

aryan ss
من آرین از رشت آمده ام که اخبار ماشین و تکنولوژی رو به شما بدم  
قالب وبلاگ
نويسندگان
چت باکس


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان aryan ss و آدرس aryanco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

mobile sony xperia c670x بزودی روانه بازار می شود

شرکت موبایل سونی با یک تلفن 4.8 اینچی full hd جدید به نبرد با  galaxy s4و HTC One می رود .احتمالاً این محصول در تابستان به بازار می آید .

گوشی موبایل سونی xperia c670x نسبت به اکسپریا z ابعاد کوچکتری دارد اما رزولیشن آن فول اچ دی یا 1920 در 1080 پیکسل میباشد و سیستم عانل آن اندروید 4.2 می باشد .

یک تصویر رندر شده نیز از نمای جلویی این اسمارت فون منتشر شده که آن را ملاحظه می کنید. با مقایسه ابعاد آن با HTC One میتوان گفت که این دستگاه مقداری طول کمتر و عرض بیشتری دارد، ضمن اینکه دکمه فیزیکی برروی آن دیده نمی شود.

سونی محصولات جدید خود را در رویداد MWC به نمایش گذاشت، اما این شرکت محصولی را در این رویداد معرفی نکرد. به تازگی اطلاعاتی از یک محصول جدید سونی با نام Sony Xperia C670X منتشر شده که احتمالا در آینده معرفی و روانه بازار می شود.

احتمالا این اسمارت فون شرکت سونی (C670X) برای رقابت با اسمارت فون هایی چون HTC One معرفی خواهد شد، البته با قضاوت برروی مشخصات این دستگاه.

mobile sony xperia c670x بزودی روانه بازار می شود

براساس شایعات، این اسمارت فون دارای صفحه نمایش ۴.۸ اینچی ۱۰۸۰p، یک چیپ ست اسنپ دراگون ۶۰۰ , سی پی یو 4 هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی Krait 300))  و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Exmore RS و سیستم عامل اندروید 4.2 جیلی بین است.

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تکنولوژی ، موبایل، جدید ترین، بهترین، اخبار، سیستم عامل ، فناوری ، سخت افزار، مقایسه، طراحی، به ایران نرسیده، smart، معرفی، ،
برچسب‌ها: mobile sony xperia c670x, گوشی موبایل سونی اکسپریاc670x, xperia, اسمارت فون جدید شرکت سونی, گوشی موبایل جدید سونی,
[ سه شنبه 21 خرداد 1398 ] [ 14:55 ] [ aryan ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این جا برای ماشین باز ها وعشق دیجیتالا بهشته !!! همه مطالب رو هم ببین با عضویت بعد برو تو سایت با عضویت ببین اصلا چه وضییی من ترفند های جدید وب رو دارم راستی من نیاز به یک خوره دیجیتال یا ماشین و به برنامه نویس دارم تا وقتی وبلاگ شکوفا بشه پول تبلیغ رو تقسیم کنیم امیدوارم لایک در فیسبوک نظر و یه پلاس تو گوگل یادتون نره (:(:
موضوعات وب
آرشيو مطالب
تبلیغ
امکانات وب
مشاهده و دریافت کد